25 Nisan 2012 Çarşamba

Cecile Fondöten


 Merhabalar kızlar uzun zamandır kullandığım ve bir türlü vakit bulup paylasamadığım bir üründen bahsedicem bugün Cecile Matte Effect Resist To Acne Foundaiton
 Ürünün Vaat Ettikleri ;
  • Muhteşem matlık
  • Cilde parlaklık verir
  • Formülü sayesinde sivilce oluşumunu azaltır
  • Kremsi yapısı ile cildinizde ki kusurları kapatıp doğal bir görünüm sağlar
  • Akne ve sivilce oluşumuna engel olur


  Ambalajını çok beğendim  Swach'nı yapıcaktım denedim fakat pek belli olmadığı için eklemeyeceğim sonra daha ışıklı bir ortamda çektiğimde eklerim. Şimdi gelelim özelliklerine Matlık veriyor ama pudrasız kullanırsanız çokta fazla bişey beklemeyin pudralı rahat 5yada 6 saat pudranızı tazelemenize gerek kalmadan yağlanmadan kalabildi benim yüzümde, cildimde pek sivilce çıkmaz ama tek tük çıkanlarda çıkmıyor kapatıcılığı orta güzel kapatıyor ben memnun kaldım düzenli kullanıldığında sivilceleri azaltabileceğini düşünüyorum cildi yormayan bir fondöten herkese rahatlıkla tavsiye ediyorum mutlaka denenmesi gereken bir ürün. Fiyatı; 34.95

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder