22 Kasım 2011 Salı

Flormar Color Palette Eye Shadow

Flormar ürünlerni genel anlamda çok seviyorum paletlerini gördüğüm anda hemen iki tane almıştım ve severekte kullanıyorum...

 Bu paletteki renklere aşık olarak aldım gerçektende çok güzeller gece makyajındada gündüz makyajında da rahatlıkla kullanılabılıcek renkler en baştakı renk göz pınarlarına uygulamak için çok uygun sondaki ıkı renklede güzel gölgeler yaparak bakışlarınızı değıştırebılırsınız çok az bi tozlanma yapıyor ama çok az oda çok problem değıl bence.
Buda diğer palet çok tatlı renkleri var en baştakini aydınlatıcı olarakta kullanıyorum ve bu paletlerden çok memnunum eğer almayı düşünüyorsanız hiç tereddüt etmeden alın derim. Fıyatını malesef tam hatırlamıyorum ama 12,50 fılan cıvarındaydı Fıyatına görede gayet kullanışlı uygun bır ürün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder