30 Kasım 2011 Çarşamba

''Flormar''

Flormar Kişisel Bakım Ürünleri
 Flormar ürünlerını sevdığımı süreklı dıle getırıyorum ve memnun kalmadığım nadır ürünlerı olmuştur. Son zamanlarda flormarın ne kadar değışıp gelıştığının hepımız farkındayız ve flormar artık Kışısel Bakım ürünlerı çıkarıyor ve gayette başarılı ürünler bana göre...

İlk olarak el & vucut kremınden bahsetmek ıstıyorum bence dokusu çok guzel elınıze sürdüğünüz anda yumuşaklığı hıssedıceksınız bendekı narlı olan farklı çeşıtlerı var ama çok seçenek yok ne yazık kı, fazla seçenek olmaması dışında hıç bır eksısı yok bence elınızın vucudunuzun nemlenmıs yumusacık olmasını ıstıyorsanız alın derım ayrıca sürdüğünüzde bazı dığer kremler gıbı yaglı vıcık vıcık bır hıs vermıyor bence herkesde olması gereken bır ürün. Fiyatı 6tl civarındaydı

İşte geldik benim favori maskeme Flormarın çıkarttığı bu maske muhteşem ötesi o kadar çok maske denedim beğendığım maskelerden bırıde kesınlıkle bu ve bu ay favorılerımın ıçınde olan bır ürün, maskeyı uyguladığınızda cıldınızde kesınlıkle bır ferahlama oluyor çok güzel bır hıs cıldı canlandırıyor nemlendırıyor temızlıyor daha ne olsunkı dımı. Bu soyulan bır maske, maskenızı yuzunuze uyguluyorsunuz göz cevrenız ve dudak kenarlarınıza sürmuyorsunuz maskeyı surdukten sonra (15-20) dk beklıyorsunuz daha sonra cıldın dıs kısmından başlayarak soyuyorsunuz maskeyı ve sonuç muhteşem haftada 1 kez uyguluyorum ben ve çok memnunum cıldımın nefes aldığını hıssedebılıyorum. Fıyatı 6tl cıvarında dıye hatırlıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder