1 Mayıs 2012 Salı

Pure Beauty Soothing BB Cream

  Merhabalar kızlarrrr, bb creamlere karşı bir sempati duyuyorum bu bb creami alalı yaklaşık 3 ay filan olmuştur bir türlü paylaşma fırsatım olmadı bu süre içersinde çok fikir oluştu kafamda Pure beauty ürünler bildiginiz gibi Watsons magazalarında satılıyor ve gerçekten kaliteli ürünler özelliklede maskelerini çok beğeniyorum herneyse şimdi kısaca üründen bahsedeyim.





  Öncelikle şunu söylemeliyimki ambalajı çok cici bence kıvam açısından yoğun bir yapısı var çok akışkan değil diğer bb creamler gibi normal bi bb cream kapatıcılığına sahip günlük kullanıma uygun üzerinden pudrayla geçildiğinde aşırı bir yağlanma yapmıyor benim cildim karma en azından bende yapmıyor seviyorum kendisini aramızda seviyeli bir ilişki var :D Renk olarak bihayli açık bende açık tenli olduğum için rahatlıkla oldu.
Kısacası kapatılması gereken yerleri kapatıcınızla kapatıp üzerine Pure Beauty bb cream uygulayıp üstünede pudra geçerseniz gerçekten çok naturel ve hoş durucaktır sanki makyaj yok gibi, cildinizde fazla problem varsa pek tavsiye etmem hafif renk farklılıklarını filan güzel düzenliyor sadece kıvamı biraz daha akışkan olabilirdi o yönden biraz sürmekte zorlanabilrisiniz, fyatını tam hatırlayamıyorum malesef ama benim aldığımda 14 tl filandı yanlış hatırlamıyorsam...

6 yorum:

  1. keşke rengini swatch yapsaymışsın o zaman alacak olanlara daha yaralı olurdu canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Tam istediğim gbi net sonuç alamadım fotoğraflardan canım o yüzden yüklemedim yarın gün ışığında tekrar denicem çekip eklicem artık olduğu kadarıyla tatlım :S

      Sil
  2. fotoğraf olsaydı keşke bence de ama fikir vermek açısından güzel bir yazı olmuş :)
    ben de beklerim, sevgiler..
    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda yükledim bitane resim cnm kameradan dolayı net çıkmıo ama yınede en azından yapısı filan anlaşılması açısından ekledim, yorumun için tşkler :)

      Sil
  3. Ben de denemk istiyorum bu uygun fiyatli BB creamleri ama cesaret edemiyorum. Ozellikle gozum goz icin olanda ama korkuyorum iste.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim göz çevrem alerjiktir yani hatta yüzüm bile bazı ürünlerden alerji olup kabarır bu yüzden ürünleri dikkatli seçiyorum ve bence pure beauty ürünleri çok kaliteli bence bi dene derim

      Sil