6 Eylül 2012 Perşembe

Maybelline Color Tattoo

 Hazır boş vaktim varken boş durmayım hemen bir post giriyim dedim bahsediceğim ürün Maybelline Color Tattoo aslında biu ürünü alıp almamak arasında kararsızdım sonunda alıp denemek istedim ve sonuçtan memnunum.




  • Ürün yapısı bakımından çok güzel gerçekten çok hoş bir kıvamı var kolayca uygulayabiliyorsunuz
  • Ambalaj açısından kesinlikle sınıfı geçti
  • Renk vermesi açısından başarılı ambalajda ne görüyorsanız sürdüğünüzde aynı rengi kesinlikle veriyor
  • Ek olarak bir baz kullanmanıza bile bence gerek yok 
  • Tek eksiği bana göre renk skalası daha fazla renk olabilirdi pek fazla seçenek sunmamışlar malesef.
  • 24 saat hiç bir farın dayanabileceğini sanmıyorum am yinede deneyeceğim denediğim zaman sonucu yazarım
Bendeki rengi 35-On and on Bronze
Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 16tl civarında

Fiyat Performans olarak bakıldığında kesinlikle alınmalı bence :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder