5 Eylül 2012 Çarşamba

Son Alışverişim

 Merhabalar kızlarrrr uzun zamandır yoğunluğum nedeniyle bloLormagumla ilgilenemedim ama artık döndüm sonunda birkaç gün önce bir alışveriş yaptım ondan bahsedicem daha sonraki postlarımda da ara verdiğim süre içersinde alıp denediğim ürünlerden bahsedeceğim sizlere...Şimdi bakalım neler almışım :)


GLISS Şampuan; Henüz deneme fırsatım olmadı ama daha önceden GLISS'n farklı ürünlerini kullandığım için memnun kalabileceğimi düşünüyorum kullandıktan sonra yazısını yazacağım.

PASTEL 5Li Far Paleti- No-11; Bu Palete resmen aşık olarak aldım böyle bir renk böyle bir güzellik yok denedim ve bayıldım

Flormar Mono Eyeshadow 015; Flormar'n tekli farı kaş altım ve göz pınarlarımı aydınlatmak için aldım denemeye başladım

ESSENCE 2ın1 Volume Maskara; Bu maskarayı sırf meraktan aldım bakalım nasıl çıkıcak memnun kalmayı umuyorum

ESSENCE Liquid Eyeliner; Bu ürünü alıp almamak konusunda çok kararsızdım sonunda attım sepete :D

ESSENCE Fix&Matte Powder (Pudra); Bu ürünü birkaç Blogger arkadaşımda gördüm ve bende merak uyandırdı denemek istedim

ESSENCE Gel Eyeliner; Bu eyelineri denedim ve bayıldım yazısı çok yakında gelicek

MAYBELLİNE Color Tattoo; Color Tattoo'ları almakta biraz geç kaldım çünki sevip sevemeyeğime karar veremedim maybeline ürünlerinin bi kısmı pek bana hitap etmiyor malesef

RIMMEL LONDON Naturel Bronzer-022 Sun Bronze; Aradığım bronzer'ı sonunda buldum büyük bir aşk var şimdiden aramızda

ESSENCE Lash&Brow gel maskara; Bunuda sırf meraktan aldım birkaç kez kullanma imkanım oldu ve şimdilik hakkında gayet olumlu düşünüiyorum

RIMMEL LONDON Concealer- Soft Beige; Bu aralar farklı concealer'lar denemek istiyorum bu ürünü merak ettim ve aldım normalde hep likit ürünler tercih ederim ama bu ürüne şans vermek istedim

ESSENCE I Love Stage Eyeshadow Base; Bence gayet başarılı bir ürün heleki fiyat performans olarak bakarsanız gerçekten alınası bir ürün

FLORMAR Loose Powder-03; Bu üründen 2tane bitirdim en favori pudralarımdan biri

FLORMAR Mat Touch Fondöten-M301; Bu fondötene bayılıyorum kaç tane kullandım bitti inanın bilmiyorum

GOLDEN ROSE Stick Kapatıcı-04; Bu ürünü ben kapatıcı olarak kullanmak için almadım ama bazen kapatıcı olarak bazende renginden dolayı baz gibi kullanıyorum denediğim kadarıyla fena deil

WATSONS Coconat Shea Butter-Shower Creme; Bir ürün ancak bu kadar güzel kokabilir inanın ba-yıl-dım

 Aldığım ürünlerin hepsinin yazısı çok yakında gelicek Takipte kalın :)

Bu ürünlere ulaşmak için watsons yada gratisleri ziyaret edebilirsiniz eğer daha uygun fiyatla ulaşmak istiyorsanız Buraya Tıklayarak indirimlr.com sitesinden de rahatlıkla aradıklarınızı bulabilirsiniz Ayrıca birçok indirim kuponu fırsatı sunuyorlar çeşitli bir çok kampanyaları var girip bakmanızı tavsiye ederim...

2 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Hepsi çok güzeller. Essence'nin pudrasını bende denedim. Güzeldi inşallah sende memnunsundur. Birde Rimmel'in kapatıcısını çok merak ediyorum memnun kaldın mı ? Bir post yazatsın inşallah bununla ilgili :) Bana da beklerim bu arada :D

    http://guzellikgercekleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tşkler cnm evet essence'n pudrasından çok memnunum rımmel'n kapatıcısı hakkında bugun en gec yarın post hazırlıcam cnm yeterınce kullandım kafamda belirdi birşeyler

      Sil